Toate Produsele
Căutare

Livrare

Produsele din stoc pot fi livrate prin curierat rapid in 24 h (min.) - 48 h (max.).
Costul de transport se calculeaza automat atunci cand va completati adresa de livrare. Acest cost este in functie de localitatea destinatara, fie pe zona 1 sau zona 2 de transport. In eventualitatea in care coletul dvs. depaseste greutatea de 3kg (gavrimetric sau volumetric) ulterior se poate adauga taxa pe kg suplimentare, conform costului catre transportator. Aceasta taxa va fi comunicata telefonic, daca este cazul.

Pentru situatiile cand este necesara schimbarea produsului (din diverse motive, precum marimea, culoarea, modelul etc.) se poate folosi serviciul de "colet la schimb" al firmei de curierat GLS, acest serviciu costa 44 de lei, reprezinta atat dus cat si intors colet, si se achita de catre client. Daca schimbul trebuie efectuat din cauza unei greseli ce ne apartine atunci vom suporta noi costurile de tur si retur.

Clientii care doresc livrarea prin alti curieri vor achita taxa de livrare la destinatar indiferent de suma comenzii.

Din cauza faptului ca produsele vin din Europa prin curierat international, de la data depunerii comenzii dvs. pe site si pana la primirea acestora poate dura 10-15 zile lucratoare. Tinand cont si de sarbatorile legale. Totusi exista produse care au timp de livrare mai mare din diverse motive (produs de specialitate, lipsa stoc furnizor, etc.) aceste aspecte va vor fi comunicate telefonic, urmand sa va decideti daca mai doriti sa continuati cu achizitionarea produselor de la noi sau daca doriti sa anulati comanda. Pentru informatii cat mai corecte cu privire la stocuri va rugam sa ne contactati.

În contractele la distanţă, termenul legal pentru livrarea produselor achiziţionate de consumator pe care Ordonanţa de Urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii îl impune, dacă nu există stipulaţie contrară a părţilor, este de cel mult 30 de zile calendaristice de la încheierea contractului. O.U.G. 34/2014 precizeaza că momentul încheierii contractului la distanţă dintre cumpărător şi profesionist îl constituie momentul confirmării, pe un suport durabil, de către profesionist, a acceptării comenzii transmisă de consumator.

În cazul în care produsul nu poate fi pus la dispoziţia consumatorului de profesionist în termenul general prevăzut de lege, părţile pot conveni asupra unui alt termen în vederea livrării comenzii. În practică, de cele mai multe ori, vânzătorii informează clientul la momentul plasării comenzii privind durata concretă pentru livrare, considerându-se că, optând să plaseze comanda în condiţiile puse la dispoziţie, consumatorul a acceptat livrarea produselor sale în termenul pe care vânzătorul i l-a adus la cunoştinţă. De asemenea, vânzătorul poate reveni, justificat, şi ulterior confirmării comenzii clientului, informându-l asupra termenului suplimentar de livrare, considerându-se că menţinerea comenzii de către consumator echivalează cu un consimţământ tacit al acestuia privind acceptarea condiţiilor de livrare.

Cu toate acestea, posibilitatea livrării unui produs cumpărat în baza unui contract la distanţă cu depăşirea termenului legal reprezintă o excepţie pe care legiuitorul a prevăzut-o în reglementarea contractelor la distanţă astfel încât din moment ce îi permite profesionistului să deroge de la obligaţia sa legală de a livra produsul în 30 de zile calendaristice de la momentul confirmării comenzii, îi oferă şi consumatorului un drept pentru situaţia în care profesionistul nu îşi îndeplineşte obligaţia de a livra produsele în termenul suplimentar convenit. Conform art. 18 alin (2) din O.U.G 34/2014, în situaţia în care termenul suplimentar convenit este depăşit, consumatorul are dreptul la rezoluţiunea sau după caz, rezilierea contractului la distanţă. În ipoteza în care consumatorul optează pentru rezoluţiunea sau, după caz, rezilierea contractului la distanţă, art. 18 alin. (4) al O.U.G. 34/2014 prevede pentru rambursarea sumelor plătite în baza contractului la distanţă un termen de cel mult 7 zile calendaristice de la data la care consumatorul a comunicat profesionistului decizia sa de terminare a contractului. Acest termen redus pentru restituirea sumelor plătite este inserat în beneficiul consumatorului pentru a diminua inconvenientul suferit de acesta prin nerespectarea de către profesionist a condiţiilor de livrare în termenul suplimentar convenit deoarece în alte situaţii, precum retragerea din contract sau restituiea produsului neconform, termenul pentru rambursarea sumelor plătite de cumpărător va fi de 14 zile calendaristice de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

Comenzile care nu au un numar de telefon de contact valid, sau daca destinatarul nu raspunde la telefon in mod repetat, nu vor fi onorate. Acestea vor fi considerate comenzi false si vor fi sterse.

Va multumim pentru intelegere!